Vilken Lördag!

Vilken Lördag! Jätte härligt, en heldag i backen med pappa och Peter från kl 10.00 till 15.00. Föret var inte det bästa men det var bra väder. Jag fick en nytändning för skidåkningen innan har vi karvat i samma backar nu åkte vi runt och jag hittade nya favorit backar men vi får väl se om jag hittar dit igen. Vi åt en härlig lunsch på Bustamons som ligger i backen, för mig blev det en kryddig tomatsoppa. Klockan tre avslutade vi med en öl på Broken. Ikväll blir det lungt, laddar för att jobba hela dagen imorgon, jag startar med städning sen blir det servis på kvällen. Hur ser kvällen ut för dig?








   

Kommentarer
Postat av: Ann Bodemark

det ser jätte härligt ut hoppas att din dag inte blir för tuff puss mamma

2009-01-18 @ 10:16:40
Postat av: Freja

Vilka härliga bilder! Jag somnade innan jag hann svara på ditt andra sms...gör det snart! Ha en bra dag! Puss

2009-01-18 @ 10:43:12
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn Å

finfina bilder, kul me familje skiiing tjejen! snart i coooooome!!! pusss

2009-01-18 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0