Limpan kommer!

Oj vad jag har varit dålig på att skriva nu men det har inte hänt så mycket faktist. I förrgår var vi på Wersen:s det var skit kul, bara säsångare studenterna hängde på Dippan så dom slapp vi! Igår var en lugn dag med sovmorgon. Klockan 4 var jag och Natte och åt lunch/middag med pappa och Peter på Liten Krog som ligger i byn, världens godaste pizza! Det var sista kvällen för Pappa och Peter så nu har dom åkt hem. Tråkigt! men pappa kommer om en månad igen har han sagt :) Igår kväll tittade vi på film hemma hos Frida och jag somnade som vanligt men det var mysigt så länge jag var vaken :) Idag har varit en riktig slapp dag det var meningen att vi skulle in till byn, Apoteket och Systemet behövde besökare men så blev det inte. Men jag tänkte i alla fall gå in till hotellet och äta lite nu. Juste nästa torsdag kommer min käre vän Linn, såå himla roligt! :)
 
Klicka på bilden för att komma till hemsidan.
  

Linn och Linn!


Kommentarer
Postat av: Freja

Vad roligt ni kommer få det! :) Är du fortfarande sjuk, eller varför apoteket lika ofta som jag besöker muggen? Kanske ringer dig ikväll, eller imorrn. Puss

2009-01-21 @ 17:16:37
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: LINN Å

heeeeeeeeeej pullaaaaaaaaaaaaaaaaan!

haha im comming im comming! mammma o jojjo snackar om flyg, läskigt o åka flyg själv! måste spana på "flygtrygg" ett antal gånger innan isf.. haha



Fin fina bilder på oss limpan, Linn x2 for evaah!

vilken pose på gotland bilden, ack!

haha



saknar dig men snart ses vi :D

pusskraaam

2009-01-21 @ 17:54:34
Postat av: LisaAmelie

svar: Tack :D

2009-01-21 @ 19:19:12
URL: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: Linn

haha ja du det går långsamt framåt men det är halsen som inte står rätt till nu, alltid är det nått!

2009-01-22 @ 20:39:51
URL: http://linnbodemark.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är klart du klarar det jag kan prata med dig till du går på flyget! och som du sa idag 2 glas vin så är det luuungan! :)

2009-01-22 @ 20:41:26
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0