Party!

Nu kommer ett nytt inlägg jätte tätt inpå, man kan ju tro att jag inte har något att göra här uppe i bergen men egentligen så har jag en massa saker att göra som tex duscha eftersom att jag har varit flitig flicka och åkt skidor idag även fast det var skit väder och isiga backar. Jag var tvungen att skriva så att ni alla vet hur duktig jag varit :) Idag blev det äntligen en tur på apoteket och systemet också det är så bra att dom ligger dörr i dörr, där har dom tänkt till lite! På apoteket blev det halstabletter, kroppspealing, är så himla torr i huden nu och även vitaminer. På systemet inhandlades två bagenbox vitt vin, cider, som jag egentligen inte tycker om men vi hittade en ny smak som såg så god ut, burken var så fin också :) och mintu som är så gott att blanda i varm choklad. Ikväll blir det partaj, antagligen för dig också eftersom det är fredag!? :)


Nya cidern!

Kommentarer
Postat av: Freja

Haha ja där här de verkligen tänkt till med systemet och apoteket. Ett samarbete kanske? :)



Du har ju samma parfym som jag, fast min sån är slut men i alla fall!

2009-01-23 @ 19:12:48
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Ann Bodemark

Hej Vännen

Nu vill man se något annat en en ciderburk på din blogg!! Vad händer? Här hemma är det mörkt och tråkigt har fortfarande inte riktigt vant mig vid att du inte är hemma saknar dig jätte mycket

puss puss mamma

2009-01-29 @ 16:35:17
Postat av: Freja

hallå?

2009-01-31 @ 00:43:51
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Siiisss

SÄMST UPPDATERING!

2009-01-31 @ 17:36:40
Postat av: Ann Bodemark

Hej

Nu vill man veta vad ni gör där uppe i Åre dricker ni bara cider och partajer??????

puss mamsen

2009-02-03 @ 12:39:01
Postat av: Siiis

Har ni dött eller?

2009-02-05 @ 20:20:14
Postat av: Alicia - Foto, shopping, hästar sång

är den cidern god? :)

2009-02-05 @ 20:55:48
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: LINN ÅKESSON

kom igen sego!!!

uppdatering nu!!

typ bilder o text från när jag va uppe skulle sitta som handen i handsken :D

PUSSSS

2009-03-14 @ 13:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0