Vilket drag!

Igår var det en sjukt rolig kväll!! Vi var först hemma hos oss ett litet tag sen drog vi till Bygget där det var mycket mer folk än vad vi är vana vid så det var skit roligt, Vi avslutade kvällen eller kanske ska man säga påbörjade morgonen med en jävligt rolig efterfest hemma hos kocken såklart! :) 

Nu har jag jobbat ett sånt där 10 timmars pass så jag är heeelt slut, jag hade tänkt sätta på tvn för jag har fått låna en antennsladd men efter en lång genomsökning i rummet så visar det sig att vi inte ha något uttag, väldigt tråkigt! 

Nej men nu måste jag vila upp mig för morgondagen, först jobba sen personalfest på kvällen, vi ska bada i utetunnan, dricka öl och käka middag. Jag tycker att det är lite konstig ordning för det känns inte som middagen kommer bli av men det blir säkert bra! :)   Lite bilder från igår kommer såklart :)







Godnatt! kram

Kommentarer
Postat av: Alex

det ser ju ut som att ni har det skitkul och det är inget fel på killarna heller verkar det som ;)

pusspusss jag är fruktansvärt avundsjuk på er working ladies

2009-01-03 @ 22:36:03
Postat av: Freja

Ser riktigt kul ut :)

Hur kallt är det där uppe?

Kramar

2009-01-04 @ 10:02:32
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Ann Bodemark

oj oj det ät mycke härliga partyn ser ut som det inte går någon nöd på er..här hemma är det kallt med lite snö vi är lediga och är mycke ute och går och fixar hemma imorgon ska pappa åka till romme för mig är det än så länge för kallt så jag väntar till nästa gång. Sara och jag ska då gå på bio. under julhelgen har vi umgåtts jätte mycke med Veronica eftersom Axel är i Indien hon är sååå fin i sin mage det är halvtid nu. Nyårsafton var vi hos Krille i deras nya hus fantastisk utsikt över skurubron jag tror vi såg alla fyrverkerier i hela stan.Längtar jätte mycket efter dig...ps de varnar för laviner i åre love you/mammma/

2009-01-04 @ 12:57:55
Postat av: Linn

aa de var skit kul! :) hetingar finns det många av :) när kommer du och saris då? pusspuss

2009-01-05 @ 14:38:50
URL: http://linnbodemark.blogg.se/
Postat av: Linn

Bästa kvällen :) igår var det 22 minus, jäkligt kallt jag såg att det kommit lite snö i sthlm nu, vad mysigt!

2009-01-05 @ 14:41:07
URL: http://linnbodemark.blogg.se/
Postat av: Linn

haha mamma du behöver inte vara orolig hittlills har vi åkt i en timme och idag är det snöstorm så man vill knappt gå ut! vad mysigt vad såg ni på bio? hon fick väl inte med dig på en skräckis?;)

låter som erat nyår var lyckat, ringer sen för att höra mer! puss mamma älskar dig

2009-01-05 @ 14:45:28
URL: http://linnbodemark.blogg.se/
Postat av: licciiss

tjenare gumman ;D .. ja saknar dig .. väldigt mkt .. hoppas att du har det bra i åre .och är allt bra me dig =)=??. vi får vel ta å gå ut dansa på borden när du kommer till baka;d älskar dig gumman .. p<3<3 sötnos

2009-01-09 @ 20:48:28
Postat av: Linn

Saknar dig också Lisa!! jag hoppas du har det bra hemma och kämpar vidare med skolan :) haha inte dansa på borden kanske det gör man bara på åres efterfester men dansa ska vi göra ;) love puss!

2009-01-09 @ 21:33:29
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0