Heldag i byn

Idag var vi inne i byn, skulle väl försöka shoppa lite och min tanke var något snyggt att ha på sig men icke sa nicke, jag är väl lite för kräsen än så länge men det finns faktist snygga t-shirtar, det får bli en t-shist shopping någon dag :) Det blev i alla fall en flisfilt, bödrost, scarf och ett par skit snygga skidhandskar :)


Vi åt lunsch på bageriet. Jag var inte så hungrig så det blev bara en smörgås med den bästa varma chokladen.


Vi hann med en afterski på bygget, men det var ett dåligt band tyvärr. När vi kom hem blev jag lite fixar sugen så jag satte upp en spegel som jag hittade i tvättstugan (tvättstugan är även något slags föråd där alla slänger in saker som dom inte vill ha) där kan man fynda :) 

Spegel från tvättstugan och gardinstångsfästen som blev över när jag tog ner en ful gardin.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0