film time

Hej! Skit trött är jag, fick inte tillräckligt med sömt efter nyår så jag tänkte ta igen det idag, sen har jag faktist varit duktig och städat i 10 timmar men hann också få i mig lite god mat. Vi smakade allt på vår nya meny, jäkligt gott så nu är jag proppmätt! Snart tänkte jag kolla på Babel medans jag tvättar. Vad ska du göra ikväll? det är ju trots allt fredag. För mig går alla dagar ihop det kanske dom gör för dig också? Eller har du den där härliga känslan att nu är det fredag med en lång mysig helg framför dig!?

En varmakoppen blir det nog också, får ett sånt sug när det är snöstorm där ute! Imorgon ska jag försöka hinna åka skidor, det kommer vara pudersnö i backarna och det vill jag inte missa!


Frukost imogon klockan 07.00



Juste jag har sån tandvärk, det är den jäkla visdomstanden som växer är det någon som har haft samma problem och har tipps på någon medicin eller något annat som gör att värken lindras lite!?


Kommentarer
Postat av: Freja

Åh Babel är jättebra! nej vad jobbigt med tandvärken, vet precis hur det känns. Och pillar man där bak luktar det ruttet äckel :) Det försvinner förhoppningsvis om några dagar :) ha en mysig kväll! Puss

2009-01-02 @ 21:02:30
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

ja sjukt jobbigt, äckel är förnamnet! :S ne men jag har haft det i en vecka nu är jävligt jobbigt! men ska till apoteket tänkte jag och kolla om dom har nått bra! jag ska ha skit kul. vad ska du göra ikväll? puss

2009-01-03 @ 00:36:11
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0