I mars smäller det! ;)

Hej alla goa glada! hur mår du idag? Idag mår jag bra i alla fall eller jag är förkyld men det kommer man nog vara lite till och från hela vintern!
 
Idag pratade jag med Carro, en härlig gotlänning som jag lärde känna i sommras på Fjäderholmarna där jag jobbade. Det är konstigt, vissa personer känns det som man har kännt hela livet fast man inte har det och så känns det med henne hon är en så lätt människa det är svårt att inte tycka om henne! Hon sa i alla fall att hon skulle komma upp i mars, det ska bli så himla roligt, ser fram emot det!!!  Vi saknar dig carro!


 


Nu ska jag gå och ta en dusch sen ska vi in till byn och gör ett försök till shopping! :) puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0