Fredag

Heej! Idag är det fredag fick jag reda på av Linn när jag pratade med henne i telefon imorse för som vanligt går alla dagar ihop här. Jag har ingen som helst koll men imorgon vet jag i alla fall att pappa kommer och det ska bli så himla roligt därför blir det ingen utgång ikväll för jag kan tänka mig att det blir tidig skidåkning imorgon. Pappa är så hurtig, han ska vara först i backen så även fast han suttit på ett tåg en hel natt så kommer han vara på G imorgon! :) På Söndag är det jobba hela dagen, måndag och tisdag åka skidor med pappa. Måndag kväll på Wersen:s och Tisdag kväll på Bygget . Vi får klämma in någon afterski någon dag också, förhoppningsvis på Bygget när mermeladorkestern spelar för då är det drag! :)   
Pappsen i backen!


Är det partaj eller en lugn härlig kväll framför tv:n?

Kommentarer
Postat av: Bästis Sara

haha pappa är hurtig och vältränad, till skillnad från vissa andra som bara festar hela dagarna. Var det inte du som tänkte att det var okej att inte träna här hemma eftersom att du skulle få så mycket träning av skidåkningen? haha arsel!



Jag har varit sjuk nu i 2-3 dagar men ikväll blir det partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :D saknar dig

2009-01-16 @ 14:29:41
Postat av: Linn

haha tyst med dig syrran det blir mer och mer faktsit men jag vet inte hur det här kommer sluta, jag vågar inte ställa mig på vågen iaf!! :/ men jag ska iaf sluta äta på nätterna det är verkligen inte bra!!

var är festen ikväll då?

saknar dig!! tack för sms jag blev jätte glad :) pusspuss

2009-01-16 @ 14:47:57
URL: http://linnbodemark.blogg.se/
Postat av: Linn Å

oj vilka moves i backen, jag kommer ha svårt att hänga me :O

2009-01-18 @ 15:59:24
Postat av: Bästis Sara

det blev inget, hamnade hos Elli men kom aldrig någonvart, som vanligt!



Idag har jag och mamma varit och hört på en resebyrå och vad dom hade och tipsa om och vi köper förhoppningsvis en resa på tisdag till Thai :D wiiiii, fattar du vad skönt eller? jag behöver verkligen detta! pusspusspuss bästa snorkråkan

2009-01-18 @ 16:28:48
Postat av: Syster Sara

Det blev inget, vi började hos Elli men kom ingenstans, som vanligt!



Idag var jag och mamma på en resebyrå för att höra lite tips och så och kolla resor och vi köper förhoppningsvis en resa till Thai om ca 1 månad :D

fattar du var skönt eller? jag behöver verkligen detta! pusspusspuss bästa snorkråka!

2009-01-18 @ 16:35:38
Postat av: Linn

Fy fan vad Ni kommer ha det underbart! hittade ni någon? pusss

2009-01-20 @ 21:36:58
URL: http://linnbodemark.blogg.se/
Postat av: Farsan

Tack för ännu en underbar vistelse i Åre. Peter och jag hade en kanon minisemester även om vädret kunde varit bättre. Måste bara rekommendera täljstensbiffen (mixat kött)på Karolinen, det är inte billigt men om man vill slå på stort någon gång...En annan bra krog är Twins som ligger bredvid Country Club, vi slog till med en trerätters där ren innanlåret (varmrätten)var höjdaren. Syns snart igen/U

2009-01-23 @ 09:33:57
Postat av: Linn

Det var jätte roligt att ni var här och jag får förhoppningsvis en påhälsning igen! :) Det är bra med lite reklam pappa! :) Kom hit och ät!! Twins ska jag verkligen prova någon gång men får nog vänta på lönen först! hoppas du har det bra hemma psppsen! puss

2009-01-23 @ 16:37:03
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0