Personalrummet

God morgon eller God eftermiddag! Det beror på hur du spenaderade ikvällen igår. Jag har precis vaknat men jag är glad att jag gick och lade mig i tid för snart måste jag upp och fixa mig. Jag ska jobba servis sen. Hur ska du spendera den här lördagen?


Måste bara visa ett jäkligt coolt kylskåp jag hittade på en järnhandelsbutik igår, det är kanske inget som man skulle välja att ha hemma, men varför inte lägga pengar på att rusta upp personalrummet på jobbet det behövs alltid! 

Till en färgglad kyl behövs en mysig soffa. Inte en svart som det ofta blir då kan du räkna med att den ser ut som 10 år gammal när den bara är 1 år.  
Det kan ju hända att du slänger upp fötterna med skor på den härliga divanen, då blir du påkommen kan jag tala om för nästa person vill inte ha dina skoavtryck på sin snygga klänningen.
Gör det istället enkelt och välj en mörkgrå melerad soffa, med såklart en massa härliga kuddar i färger från den snygga kylen. (Viktigt att kuddarna har dragkedja. I ofentligmiljö tycker jag att det mästa ska gå att tvätta.)
Tapeten bakom kylen är jätte snygg och passar perfekt (det syns tyvärr inte så bra på bilden men du kan tänka dig färgen.)
Vid fönstret som jag hoppas finns, ställer du ett  vitt träbord med vita trästolar. (Dagsljus ger dig mycke energi men om inte fönster finns använd då många ljuskällor.) 
På stolarna skulle det passa bra med snygga stolsdynor i den söta färgen rosa som du åter igen hittar i färgskalan på kylen.

Ett perfekt personalrum för ett gäng tjejer på frisörsalongen!   

(Inte den rätta färgskalan)




Kommentarer
Postat av: licciiss

hejj kussin ;D hur gåre me din indreding .. mamma har faktis tänk på dig nu får vi tapiserat .. vi skulle behöva din hjälp hoppas att du har de bra saknar dig faktis ... pusss sötnosen <3

2009-01-12 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0