studentvecka

Godmorgon! Idag vaknar jag lite halvkrasslig som vanligt och jag har fortfarande så himla ont i min tand. Jag vet inte vad som har hänt men jag ska kolla om jag har råd att gå till tandläkaren här snart.. för så här kan jag ju inte ha det, knaprar alvedon hela tiden!
Igår var vi som vanligt på Bygget fast vi började på broken där jag åt en nacotallrik, jätte gott! Jag kan ju bara säga att jag kommer inte gå ut på 3 veckor!! Det är studentveckor nu så det är folk precis överallt. Studenterna är ju inte det minsta lugna jag tror jag fick tre öl över mig igår en av dom skvätte upp i hela ansiktet så jag gick och luktade fyllo, något irriterande! Nu ska jag fixa mig måste duscha av den vidriga kvällen och sen ska vi in till byn, blir shopping på apoteket igen. Ikväll blir det kvällsåk förhoppningsvis måste känna efter hur jag mår men vi sattsar på de.
 

Mys på Broken
  

Kommentarer
Postat av: Freja

Haha det är NU "alla" vill gå ut. Men det är bra, trotsa trenden :)



Men hörru, din tand stackare... är det samma smärta och skit so jag gick igenom finns det tyvärr inte så mycket tandläkaren kan göra. Den måste växa upp en bit till. Så sa de till mig. Har man kvar smärtan när den växt upp helt, då kan det vara för att det är för trång i käften och då kan man dra ut den. Kan du se hur mycket den har kommit upp än?



Pusspuss!

2009-01-14 @ 15:32:21
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

trotsa trenden kommer jag verkligen göra eller gå till dom ställen studenterna inte hänger på. Det konstiga är att alla ser ut att vara 18, jag trodde det skulle komma snyggingar men nej nej 18 barre är inget att hurra för! ne jag var på apoteket idag och dom gav mig nått bakteriedödande så jag hoppas att det hjälper! jag kan inte se nånting tyvärr men jag känner att tandköttet är alldeles svullet! pusss

2009-01-14 @ 22:05:49
URL: http://linnbodemark.blogg.se/
Postat av: Freja

Uuuh då har den inte ens kommit igenom tandköttet än alltså... stackare, jag minns hur det känns! Inte roligt. Och när ena tanden äntligen var på plats, ja då var det dags för andra sidan :D



Vaddå, 18 :) Lite lammkött?

2009-01-15 @ 07:24:10
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

aa fy jag vet inte vad som försegår i min mun men bra känns det iaf inte, får se hur den här bakteriedödande grejen är!



ne 18 är väl lite för litet tycker du inte? 89 kan jag väl sträcka mig till tror jag haha

2009-01-15 @ 17:16:57
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0