sovdags

Hej nu är jag hemma igen vi har varit på bygget och det var väldigt lite folk, men det var helt okej ändå! Klockan är snart  4 vi drog efterfesten hem till Karolinen, hotellet där vi jobbar men när jag var på väg för att hämtade sterion var tydligen alla på väg att dra, jävligt skönt tycker jag för det var ett gäng riksmuppar dom drog med sig den här kvällen! Men Nattis och Frida är inte dom som bangar så dom är på väg in till byn igen. Jag tror att som ska hem till riksmupparna som var här :/ Jag ska i alla fall sova, hoppas på en härlig dag imorgon 
Jag tog tyvärr inga foton ikväll blir kanske något imorgon!

godnatt puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Freja

Riksmuppar, haha. Shit 6 inlägg igår Linn, I like I like :) Hoppas du får en härlig dag idag nu då! Kram

2009-01-10 @ 09:24:50
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

aa fy fan det var verkligen dom största töntar jag någonsin träffat! så jag kände att jag kunde avstå! ja haha, jag blev så glad när jag kunde lägga in filmerna :)

jag har fått mer läsare nu, säger inte hur många här för det är inte många men fler i alla fall :) kramar

2009-01-10 @ 14:34:44
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0