Snark snark snark..

Hallå i stugan! mår du bra idag?? Jag mår bra i alla fall har lite svårt att konsentrera mig bara har en snarkande Nattis i sängen brevid. Det låter seriöst som om någon stryper henne inte nådigt vad en liten tjej kan låta, men hon har sagt att jag också snarkar nu och det gör jag aldrig annars så de beror väl på förkylningen hoppas jag! :) Idag jobbade jag till kl 12 sen blev det skidåkning i en timme. Idag var underbart väder men det var inte så roligt, minus 18 här nere och jag vet inte hur kallt det var uppe på berget men i liften höll min näsa på att vittra sönder och dum som jag är tar jag upp min kamera för att fota den fina utsikten, efter var det väldigt svårt att tina dom små fingrarna..Tre åk blev det sen var det hem till mysiga stugan igen. Nu sitter jag här och skriver sen blir det kanske en sväng till byn, Tommy från jobbet ska tydligen tävla i bowling idag så vi kanske drar dit och kollar. Det blir i alla fall inge Bygget idag för det är stängt. Vad händer för dig denna torsdag?  







Kommentarer
Postat av: Freja

Åh vilka fina och uppfriskande bilder! Önskar att jag var där! Här hemma är det också svinkallt idag, igen! I två dagar har det nästans känts som vår, men idag kom den bitande kylan tillbaka. Shit vad du flänger runt på kvällarna :) By-livet har vänt upp och ner på dig Linn! Hur är det med den manliga biten? 18 eller 44 år...är det allt som finns? Haha, såg en uppseendeväckande konversation på facebook idag ;)

2009-01-15 @ 18:34:40
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

ja visst är dom härliga men dom var mindre härliga att ta :) Ne usch det är inte roligt med kyla i Stockholm där ska det vara vår hela tiden tycker jag, så kan man åka till vintern istället! aa det är mycket nu men det finns inte så mycket annat att göra här, jag har ju inte ens en tv och vi har nästan hyrt alla filmer på ican så det är antingen ligga och kolla upp i taket eller röja i byn som gäller haha

aa fy jag hade en gubbe efter mig eller jag tror han var runt 25 men han såg ut som en gubbe och jag råkade stöta på honom överallt och så var han såklart här och åt och vem fick ta deras bord, jo jag :/ tönten började snacka om varför han gjorde bort sig kvällen innan och grejer framför alla vid bordet, det var inte lite jobbigt!! snåla som dom var betalade dom på faktura så jag behövde inte smöra för någon dricks i alla fall! :) men nu har dom åkt hem pjuh! har ni varit och åkt skidor än? det skulle vara så jäkla roligt om ni kom upp några dagar, rabatt på mitt hotell!?

2009-01-16 @ 14:37:50
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0