bowling-dippan

heej! hur är läget med dig? Själv har jag har legat jätte sjuk hela natten, med jätte hög feber men skönt nog så är jag på bättrings väg! Idag blir det en film dag, tänkte gå upp till ican för att hyra och till filmen blir det varm choklad med grädde, det är jag värd efter en jobbig natt :) 

Igår bowlade vi ju, det var skit kul, jag är väl kanske inte den bästa men inte den sämsta heller. Det är något vi kommer göra många gånger här! Efter bowlingen på holliday club gick vi till dippan, så det blev utgång i alla fall men tråkigt nog på dippan började jag känna mig sjuk så jag var ganska hängig och vid 4 när efterfesten började hos kocken drog jag hem. 










Nu tänkte jag dra med mig Nattis till affären så det blir någon choklad :)
kraam

Kommentarer
Postat av: Freja

Vad du är duktigt flitig med kameran, jättekul att se allt! jag vill också bowla! Stackare som är sjuk..hoppas chokladen och grädden hjälper...ta myyyycket grädde, det är den som är god :) Krya på dig! Kramar

2009-01-05 @ 19:34:06
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: freja

Mår du bättre idag? Puss!

2009-01-06 @ 12:51:19
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

klart jag tar mycket grädde 90 procent grädde resten choklad :) ne jag har inte blivit bättre tyvärr men den höga febern kommer på natten, jätte jobbigt :S du har klarat dig ifrån alla vidriga sjukdomar? pusss

2009-01-06 @ 13:24:49
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0