2009

Hej alla trötta! För jag antar att det blev mycket festande och en sen kväll! Hade du roligt? Själv hade jag jätte trevligt men blev dock ingen utgång tyvärr, vi blev klara på jobbet klockan 1 och 2 stänger ju allt så vi körde på en efterfest  hemma hos kocken istället, bara karolinengänget! Det var ju lite jobbigt imorse måste jag säga, att börja 7 var ingen höjdare, men det gick ändå bra och nu är det över ska snart gå och lägga mig så ja kan sova ikapp till frukosten imorgon. 

Det blev inte min fina klänning, kände mig inte tillräckligt fräsch för att ha den, får bli någon annan gång! 
                                                                                                                                                                                                                                                             


Vårat rum efter en akut genomgång av nyårskläder!haha
 Nattis kommer bli så glad när hon kommer hem för jag har städat så fint nu!







 

Kommentarer
Postat av: licciiss

hejj underbara kusin gu va ja sakanr dig ..hoppas att du har de bra vi får vel ta å gå utt när du komemr hem eller nått göra nått kul ta hand om dig sötnos älskar dig <3<3

2009-01-09 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0