Utkast: heej! ...

heej!
Idag är jag jätte trött har jobbat 10 timmar och jag fruktar för min dag imorgon då jag jobbar långpanna, 14 timmar.  Nu måste jag verkligen spara pengar till Åre. Jag ska nämligen jobba där i 4 månader, december till april men jag vill ha med lite extra pengar, måste ju också ha något att leva på första månaden. Det är svårt att hinna med allt nu tycker jag. Den här veckan känns det som jag ska göra en massa saker men det är nog inte så mycket egentligen, jag tror att man stressar upp sig väldigt mycket i onödan. Planerna för den här veckan är jobba varje dag eller måndag till fredag antagligen en hel del övertid på de. Jag ska träffa Linn, en kompis som jag inte träffat på att tag nu, blir nog en fika skulle jag tro, det tycker hon om, lattefreak som hon är haha. Jag ska även förhoppningsvis träffa Freja, hon tycker om öl haha ne men vi brukar ta en öl och snacka skit. På fredag ska jag dricka öl med jobbet, sen har jag en massa småpyssel, fixa grejer till datan osv. Inte ens när man skriver det så här känns det ju mycket, det är bara den där känskan i kroppen som ska förstöra. 

Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer om mig utan istället berätta om ett program jag laddade ner i helgen. Hemsidan är http://www.room328.com/ Det är ett riktigt bra program för dig som tycker om att inreda, här kan du göra dina egna rum, du kan välja allt. Storlek på rummet, vilka former det ska ha, fönster, dörrar, all inrening, tapet, ljussättning, golv osv. Så om du till exempel har en lägenhet som du vill göra om, kan du måtta upp allt för att sedan kunna se om det passa in. Jag älskar den här hemsidan. Jag har bara varit inne några gånger men det kommer bli en riktig hitt när jag så småning om flyttar. 

                                                  
Här är ett rum jag gjorde lite snabbt, men nu har jag absolut inte lagt ner någon energi på det här rummet jag ville bara visa hur det kan se ut. Jag hade tänkt börja med ett stort projekt snart som ni senare får se. 
Jag ska också säga att man inte behöver göra skissen i 3D utan det finns även plan skiss.

Kommentarer
Postat av: Freja

Vi ska dricka öl i veckan ja! :) Hör av mig imorgon! Det där programmet har jag försökt mig på men inte riktigt fått kläm på, du kanske kan hjälpa mig! Svinkul när man kan det :) Kram!

2008-11-25 @ 10:40:39
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Freja

Har inga batterier på min mobil och ringer dig från jobbet, men du svarar icke! gör det eller ring tillbaka! :)

2008-11-26 @ 17:42:01
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0