Helgen!

Hej! Idag är det sista dagen på helgen och jag vet inte vad jag ska hitta på idag, kanske en runda på stan eller träffa carro, en kompis som bor i norge som är hemma några dagar nu. Ska i alla fall ringa henne och kolla läget!. Jag har sms linn om en fika några dagar nu, men hon skyller på att mobilen är trasig. Hon lär ju höra av sig när hon har tid. Så är vi mot varandra om man inte orkar ses så skiter man i och svara haha! Men huvudsaken är ju att båda är med på de. Ay är också med på den grejen och hon är väl värst tycker ja! :) Nu är hon i Australien och ska vara borta i ett halv år, så jag tror att hon kommer hem ungefär när jag kommer i april, det måste hon!! Jag saknar henne så himla mycket! 

Nu tänkte jag berätta lite om helgen. Fredagen började segt, jag var jätte trött och kände verkligen i hela kroppen att det var fredag, längtade till sägen hela dagen. Efter jobbet skulle vi gå och ta en afterwork/ avskedsgrej för Isabelle som slutade. Så jag var bara tvungen att tagga till och efter några öl var det inga bekymmer! Det var en jätte trevlig kväll vi började med en liten thai buffe. När vi ätit var det dags för lite drag så vi gick upp en trappa där ett band spelade, de var väl inte super bra men det funkade, blev mycket snack och skratt. En efter en droppade, många timmar senare drog vi till söder till något skit ställe, kommer inte ihåg vad det hette men det blev i alla fall jätte roligt. En lyckad kväll! :)  

   
  

 
  

På lördagen blev jag straffad, vaknade inte så jätte pigg och med sprängande huvudvärk, men ska ju inte klaga jag får skylla mig själv. Klockan 13.00 kom min syrra in och väckte mig och sa att vi snart skulle dra! Jag förstod inte vad hon pratade om men så var det tydligen lill jul hos farmor, en tradition som har funnits i alla år jag har levt, julfirandet med släkten. Jag hade helt glömt! det var bara att ta sig upp och piggna till.
Det var i alla fall jätte mysigt, med sång och skratt. Vi kollade gamla filmer från när vi var små, så söta så! Vi öppnade paket och åt jul mat, den är ju som gadast första gången man äter den. Alla småkusinerna hoppade omkring och innan de ens öppnat klart en julklapp hade de påbörjat en annan. Jag kommer så väl ihåg hur det var! 

 

    

   

Nu ska jag ta mig upp ur sängen men hoppas du får en mysig söndag!
Kramar 

 

     

Kommentarer
Postat av: Freja

Härlig helg :) Men du, nu är det lite segt med uppdatering här tycker jag!! Puss

2008-12-02 @ 17:41:33
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

Du får min föklaring här Freja, men jag är seg det håller jag med om! :)

2008-12-04 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0