Farmors julklapps fynd

Hej nu är jag hemma efter ännu en lång dag. Så skönt att bara komma hem, lägga sig i sängen och slå på tvn. Idag blir en tidig kväll för mig är helt slut och börjar 6 imorgon.

Nu när det snart är jul tänkte jag faktist visa min farmors julklapps fynd.
Två underbara fat från Orrefors Kosta Boda.



   

Orrefors Kosta Boda är noderns stösta och äldsta glasbruk. Kosta grundades 1742. Hjärtat av verksamheten finns i det småländska glasriket. Orrefors Kosta Boda är känt för sin glaskonst och design.


Den här ljuslyktan tyckte jag om, rosa tokig som jag är.
Cosy Candle designad av Åsa Jungnelius

Nu ska jag kolla vidare på Roomservise.
Ha det bra så länge! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0