bira och nytt läge på det!

Hej! ännu en dag på jobbet är över, men det har varit en bra dag mycket skratt och flams, som är så underbart: Oj vad livet hade varit tråkigt om man inte skrattade. Men nu är det kväll igen, idag har jag faktist inte varit tråkig och åkt hem på en gång. Jag åkte jag till frejas jobb när jag slutat. Sen gick vi till texas long horn, odenplan och tog några öl. Dom har godaste ölen frysta stora glas och bra musik kan det bli bättre?! Det blev mycket skitsnack som vanligt! :) Enligt henne ska jag skriva typ minst två inlägg om dan och jag hinner knappt ett, det här är ju mycket svårare en jag trodde. Jobb, fritid  och blogg är svårt att kombinera.

      
Freja hade tydligen ingen bra dag, som är skit snack! :)








Den berömda Texas ölen!

Bästa bästa programmet på 3an klockan 21.00, Nytt läge! Sitter ju självklart och tittar på det nu, det är mycket spännande. Tom, inredaren är lite galen han kan hitta på precis vad som helst, snart kommer resultatet som jag bara måste se.. Hoppas på en underbar fredag imorgon kramar!

Kommentarer
Postat av: Freja

Minst två inlägg. Helst fyra ;) tack för ikväll! sov så gott, puss

2008-11-27 @ 22:21:30
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0