20 års middag!


Hej! Det här är alldeles nytt för mig och det känns lite svårt att komma på det första inlägget, jag har haft massor av ideér men nu helt plöttsligt kommer jag inte på en enda men jag börjar i alla fall med att skriva lite om gårdagen.

Igår var jag hos min käre vän Nathalie, hon fyllde 20 förra söndagen så  jag och några tjejkompisar blev bjudna på 20 års middag. Det var hur trevligt som helst, nu för tiden hinner man ju nästan aldrig träffas och när vi då träffas finns det så mycket att prata om. Favorit ämnet igår blev gamla hederliga fester och det är så roligt för alla har sina minnen från den tiden, och jag har sånt fisk minne så jag tycker det är jätte roligt att bli påminnd, om vissa saker i alla fall hehe.

Nu måste jag skriva om Nattis underbara middag. Till varmrätt fick vi stekt lax med en härlig quinoasallad, min favorit och en ört dressing till det. Den överraskade efterrätten blev jag jätte impad över hon hade gjort  hemmagjord vaniljglass med stekt annanas, muscovado socker och rom, det var den godaste eftrrätten jag ätit faktist, helt i min smak. Vinet till var det hederliga lådvinet, vernissage och champagne fick vi såklart, palmer och co.





Nattis        Alice

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag kommer lätt följa din blogg Linn!

2008-11-23 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0