Packa packa, imorgon åker jag!

Packa packa packa ska jag göra nu. Det är så tråkigt och än så länge är jag uppe i 4 stora väskor det är inte klokt och jag är verkligen inte klar. Jag vet faktist inte hur jag ska få plats med allt!

Idag vaknade jag tidigt eller vaknade och vaknade jag blev väckt, hade tänkt mig en sovmorgon till 12 men så blev det inte. Jag gick till ett fik och åt frukost med Kim isället men det var trevligt och egentligen väldigt bra för jag hade en massa att göra på stan, kom precis hem. Jag bytte pappas t-shirt som han fick i julklapp till en större storlek och jag råkade väl hamna på monki, där jag inföskaffade jag mig två tröjer. Apropå julklapp så sa jag att jag skulle berätta vad jag hade köp. Mamma fick ett nagelkitt. Riktigt bra jag skulle verkligen rekomendera de i julklapp. Det kommer ifrån RSH Beauty som ligger inne i Fältöversten. Dom har ett litet stånd untanför Åhlens där man kan prova på. Anledningen till varför dom bara har ett stånd är för att det precis är nystartat. Bara nagelkittet kostar 350 men vi köpte även en peeling för kroppen och då betalade vi 500 för allt. Det blir billigare ju mer man köper. Sara fick ett par skinnhandskar, jätte fina som hade en liten dragkedja och rosett på sig och pappa fick en diesel t-shirt med ett färglatt tryck på och en snygg mörkgrå luvtröja från hm. Alla blev jätte nöjda :)

Sista kvällen i stockholm på 4 månader det känns konstigt! Ikväll ska jag i alla fall träffa Freja och förhoppningsvis Linn och ta en öl på Texas. Senare träffa upp Alice jag vet inte om jag ska hem till henne. Jag har ju fortfarande inte varit där och sett hennes lägenhet så jag ska höra om det är aktuellt! 
Kommer nog skriva mer ikväll kraam   


Kommentarer
Postat av: Freja

Oj jäklar, 4 väskor?! Har du bärhjälp eller hur hade du tänkt dig att du skulle få med dig allt :) Glöm inte kamera, mobil och laddare!!! Tack för ikväll och sov så gott, kommer sakna dig! puss och kram

2008-12-17 @ 21:43:33
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

det slutade på 6! :D man har ju en ängel till pappa som kör oss upp! nej de har jag inte glömt men det är säkert något :) puss och kraaam

2008-12-18 @ 15:17:20
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0