Trähysteri

Jag klagar ju på all trähysteri här i Åre. Allt ska vara trä och då menar jag allt och helst obehandlat eller rent trä. Att använda olika material tycker jag är viktigt! 
Så idag när jag köper Plaza hittar jag ett helt uppslag där det bland annat står att obehandlat trä är jätte inne.    


"Inte bara furu är hett, allt rent trä är rätt. Allra helst obehandlat eller med en tunn och miljövänlig yta."
Av Susan Ritzén

Jag tycker fortfarande inte om det, om det ska vara trä ska det vara någon slags behandling! eller okej då en fin ekskiva i köket är okej! :)

Kommentarer
Postat av: Freja

Okej kanske om man har de där prylarna i ett övrigt modernt eller robust rum, men hur snyggt är det i åre när hela väggarna är täckta med solfärgat furuplank. Jag tycker att obehandlat trä är okej på en, max två- tre saker i rummet, men då får man absolut inte ha annat behandlat trä i samma rum. Nej, håller med dig, gillar inte heller fast det hör ju till hela skidkänslan :)

2008-12-26 @ 07:52:34
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: LINN Å

ooowoooooooow!!!! måste göra om lägenheten, i äkta trä style ;)

2008-12-26 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0