En favorit! ...

Hej! Nu är Nytt läge slut, så tråkigt! Jag älskar skifferväggen den var verkligen jätte snygg! Måste kolla upp priset på den :) Idag har jag varit med min syster Sara och brottats på stan vi har handlat julklappar till mamma och pappa. Det är så skönt att ha det gjort och jag är jätte nöjd kan tyvärr inte säga vad jag köpt än eftersom att jag vet att dom kollar min blogg ibland men på tisdag firar vi jul eftersom jag åker snart så jag berättar då. Kanske kan vara ett tipps om du inte hittat något! Imorgon blir det stan hela dagen för mig, måste köpa lite grejer till åre och även Saras julklapp! Nu är jag trött, ska kolla lite på tv och sen sova godnatt!    


Skiffer
258,15 SEK/m²
Peacock Multi Color består av färgade lerterminaler och har en violett grundton med färgade insprängningar. Rispad yta upptill är normalt men försvinner efterhand. Stora variationer i struktur och färg är karaktäristiskt för denna sten.

Kommentarer
Postat av: Jenny Grundel

Hej!

Älskar skiffer kaklet. Letar efter just sånt i just den färgen. Var har du köpt den någonstans? Jätte tacksam för svar!

Mvh

Jenny

2012-07-12 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0