Snart ÅRE!

Hej hej! Skönt att vara hemma igen! eller var säger du? :) Idag har jag haft en helt okej dag på jobbet men fick så himla ont i benen nu när jag inte varit igång på en vecka hehe kan väl inte kalla mig vältränad. Jag skyller och har skyllt på i några månader nu att jag snart åker till åre så därför behöver jag inte träna haha får väl se hur det går där, men det funkar för självkänslan nu i alla fall! Efter jobbet var jag förbi Freja på henns jobb, trevligt att hälsa på då och då vi jobbar ju så nära varandra. Nu har jag ätit, mamma gjorde en jätte god mousaca så jag är propp mätt.  Väntar på att alice ska ringa så kanske vi tar en promiss om det inte blir för sent så klart måste gå och lägga mig i tid idag ska jobba från klockan 9.00 till 21.00 imorgon, en låååång dag!


Jag snart fit for fight! :)

Kommentarer
Postat av: Freja

Oj jäklar vilken lång dag du har imorgon! Fy! Jag som tycker min är lång imorgon, 9.30-19.15!

Tack för idag. Puss

2008-12-09 @ 21:44:26
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag får ta bort "Linn"-länken en annan dag. Orkar inte mer för blogg.se krånglar hela tiden :) "Om" fick jag bort iallafall.

2008-12-09 @ 21:45:50
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja men gud tack så jätte mycket, jag är jätte nöjd! :) aa en skit dag, men du jobbar ju oxå länge fast du får ju sällskap i alla fall!:) puss och kram

2008-12-09 @ 22:14:29
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0