Tillbaka efter avbrottet

Hej! Fy för telia kunde inte gå in på internet igår, väldigt irriterande! I förrgår när jag sa att jag skulle åka skidor gjorde jag inte det. De på jobbet sa att det vara jätte isit i backarna och fullt med folk så liftköerna var i 40 min :/ Jag tyckte inte det lät så lockande, kan tänka mig att vänta till det fina vädret och till alla turister drar. Jag och Nattis var en runda inne i byn istället. Jag letar skidhandskar, har hittat ett par skit snygga men jag ska kolla lite vidare först kanske kan få något bra pris någonstans och pjäxsvärmare var inte lätt att hitta konstigt nog. Efter någon timme blev vi båda inringda att jobba servis men det var roligt,  går bättre och bättre för varje gång jag jobbar tycker ja! :) haha men ni skulle sätt mina fusklappar på mina beställningar, kan ju såklart inte ha allt i huvudet nu! Alla olika avecer och viner där man får gissa sig till vad dom säger, kluddra ner något på pappret och sen på något sätt klura ut vad det kan vara när man kollar drinklistan :) Har ju noll koll på sånt men när jag slutar här kommer jag nog kunna en hel del! Ikväll ska jag chilla på rummet har precis fått en tv så jag ska se om den fungerar annars blir det en film på datan. Imorgon är det ju nyår vad ska du hitta på för kul!?


Jag hittade en fin bild på Nattis! 


Kommentarer
Postat av: Freja

Jag ska på 20-tals middag hemma hos miki och ludde. Ska bli väldigt kul, om man bortser från temat, tycker att 20-talet ser ut som strikta hippie-feminister (hoppas jag inte blir mördad nu efetr det uttalandet:). Efter middagen vet vi inte alls vad som händer, fyrverkerier iallafall :) Hur firar du i Åre? GOTT NYTT ÅR LINN!!! Synd att vi inte kan fira ihop! Ha så kul, pusspuss

2008-12-31 @ 13:11:49
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Freja

haha precis när jag skickat iväg förra kommentaren kom ditt nya inlägg upp. Kan inte kommentera på det än, men sjukt snygg och söt klänning! Vill också klä mig snyggt ;) gott nytt åt limpan! pusss

2008-12-31 @ 13:13:57
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

haha det hade du om jag hade haft många besökare sånna där uttalanden gillar inte folk vettu :) men fan vad roligt ändå att klä ut sig lite, det händer ju inte så ofta! du måste lägga upp bild sen! :) Jag jobbar först, men kommer förhoppningsvis iväg vid 1/2 så det blir inget firande på 12 slaget, tyvärr ingen nyårskyss med andra ord haha

Tack den är finare på faktist men vette skjutton vad jag ska ha för skor till och pulsa med, trist med stövlar på nyår! Ja det är skit synd skulle vara jätte roligt att fira ihop någon gång, får bli nästa år :) GOTT NYTT ÅR!!!!! ser fram emot att se bilder sen, var flitig med kameran nu! pusspuss och krama alla snälla från mig du vet vem du kan hoppa ;) pusss!

2008-12-31 @ 13:46:46
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0