Hungrig en sådan tråkig dag?

Heej! Vilket skit väder! Jag vill inte gå ut och jag vet att jag måste. De sista julklapparna måste inhandlas och det blir inte lätt har ingen aning om vad jag ska köpa. Jag satt precis och skulle skriva upp en lista på vad jag måste göra, så hittade jag ett resept på fajitas haha som mitt ex Kim har skrivit med sin vänsterhänta handstil tyckte jag var lite gulligt. Fajitas är ju inte så mycket att skriva ner, men är det någon som är sugen och är lika dålig som jag på att laga mat, så skriver jag reseptet här.
 
Fajitas
2 röda paprikor
1 gul paprika
1 1/2 rödlök (tycker jag låter lite mycket men om man tycker om de, kör på) 
morötter

halomi/kyckling
tacobröd/nudlar



Men allt är väl lite efter behag, och beroende på hur hungrig man är! :)
Stek grönsakerna för sig och kyckling/halomi för sig tillsätt soja och svartpeppar.
passar att serveras med sötsursås.  

oj jag belv lite sugen nu faktist! :) men jag hinner inte laga mat tänkte fixa mig nu, ha det bra så länge! kram

Kommentarer
Postat av: Freja

1,5 rödlök? Mycket? -Nej för tusan, kör på!

3 paprikor? -Det var väl lite att ta i. De kan man hoppa över helt tycker jag ;)

Nu blev jag hungrig här! Puss

2008-12-09 @ 16:53:31
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0