Julfesten

heej! Idag är det tisdag den 16 igår var det alltså den 15 i likamed löning för min del :) jätte skönt men nu måste jag tyvärr spara allt till åre eftersom jag inte kommer få betalt den första månaden. Igår kunde jag inte skriva heller för jag var på julfest med jobbet. Det var jätte roligt och trevligt, vi var på Le Bon Palais, nattklubben som tillhör Norra latin och Folketshus. Jag proppade i mig julmat och sen dans på de!  tack för den kvällen! 


Jag har såklart dokumenterat hela kvällen!:)


Idag ska jag gå en sväng på stan, kanske hälsa på kim på hans jobb och senare ta en fika på söder med Johanna. Ikväll vankas lilljul med familjen ska bli så mysigt! Nu måste jag fixa mig och springa iväg så jag hinner med allt ha de så bra så länge puss


Kommentarer
Postat av: Freja

Gud vad roligt ni ser ut att ha det! Men vart är alla bilder på dig? Ha en mysig dag och lilljul! åker du imorrn???? vi skulle ju ses en gång till innan :( puss

2008-12-16 @ 15:55:36
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

jaa det var jätte roligt! :) men du vet hur jag är håller mig borta från kameran iaf på mina egna bilder, men jag finns nog på andras kameror haha nee jag åker på tors så jag tänkte höra om du har lust att ses imorgon på eftermoddagen? puss

2008-12-16 @ 17:52:54
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0