mys

Hallå! Nu börjar det närma sig söndagens slut tyvärr men för mig gör det inget för jag är ledig imorgon, bättre kan det inte bli! Söndagar är alltid sköna och eftersom jag inte var ute igår vaknade jag tidigt och har haft en lång dag! Jag började morgonen med att äta lussebullar och en lång härlig frukost. Senare följde jag med mamma och pappa till Alpin garaget, pappa skulle lämna in sina pjäxor. Det blev inte en snabb runda utan jag hittade såklart nya skid prylar, en hjälm som jag har lite svårt för men nu har jag köpt en jätte fin som jag måste använda och ett par skidglasögon. Det blev julklappar till mig från mamma och pappa, vilken tur jag har! :)  




Eftermiddagen spenderade jag med Linn. Vi skulle träffas utanför Espresso house på Kungsgatan men hon kom tidigare så hon svängde in på Weekday. Jag gick in för att möta henne då hade hon på 5 minuter hittat två par jeans och ett linne, 5 minuter senare hittar jag också ett par jeans så klart. Bäst är att shoppa precis innan stängning, det går snabbt och man hittar nästan alltid något. Inte lika positivt för plånboken kanske :) 
När vi var klara gick vi till Waynes coffee på Kungsgatan. Linn tog en latte som valigt och jag tog en chai latte. Nu har kommit underfull med att jag tycker Chai latte är alldeles för sött blir inte en sån nästa gång. Blev mycket snack som vanligt det finns mycket att prata om när man inte ses så ofta.

    


Nu ska jag se wallander, Joker.



Sov så gott puss och kram!







Kommentarer
Postat av: Freja

Skön dag! Det känns bra att du ska ha hjälm på dig.. Borde man alltid ha egentligen. En trendpryl som vilken annan som helst, vad säger du -ska vi börja?

2008-12-08 @ 13:32:42
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

VI KÖR!

2008-12-08 @ 14:56:14
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0