Sjukling

Hej! Nu har jag bara legat i sängen utan att kunna röra mig sen i tisdags. Det låter inte så länge men en minut känns som en timme. Jag fick den berömda vinter sjukan, inte alls roligt och den kommer så plöttsligt rätt som det är ligger man i sängen helt hjälplös. Det posetiva är att den är kortvarig, kan jag meddela er som inte har fått den en. 
Nu är det värsta över och idag är den andra återhämtningsdagen, så nu har jag badat, fixat nya sängkläder, satt på mig en ny härlig pyamas och det man längtat mest över, äta riktig mat! Jag kännar mig nästan som en ny människa.    


Ser väl kanske inte så ny ut haha men känslan är viktigast!

Kommentarer
Postat av: Freja

Här var det uppdaterat! oh yeah!

Vad bra att du känner dig bättre och jättefin bild på dig! puss

2008-12-04 @ 16:00:46
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

jajamensan! fösöker väl! ;)

2008-12-04 @ 16:04:42
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0