Ont i rumpan!

Nu sitter jag, pappa och Nattis i bilen på väg till åre vi kom iväg halv 10 i morse det var lite svårt för mig att ta mig upp imorse tror att det blev två öl för mycket men det var mycket trevligt. Jag böjade med öl på texas med Freja sen kom Linn och jag fortsatte kvällen med Nattis, Alice och Miriam på Harry B James.

Jag fick även se Alice lägenhet, så himla fin, en etta i Vasastan. Vilket läge! En smart lösning jag tyckte om var att sängen kunde fällas upp mot väggen. Min favorit, som jag inte fick med på bild var spotlightsen i valvet mellan köksdelen och sovrum/vardagsrum. Lyxig förstalägenhet!

Alice lägenhet!


 

Jag fick tillslut med all packning men det slutade med sex väskor
 
haha inte så snygga väskor men det handlar bara om att få upp allt, tog det som fanns!

Nu ska jag njuta av musiken och kanske sova ett tag puss och kram skriver när jag kommer fram
Kommer sakna er min familj och vänner men vi ses förhoppningsvis i åre i vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0