Mys i stugan

Heej hoppas ni har haft en mysig kväll det har jag i alla fall. Sitter och lyssnar på musik men snart ska jag och Nattis se Sex and the city filmen, hon är lite irritarad nu för att jag sitter och skriver :) men men måste berätta lite om igår. Vi jobbade en hel dag sen blev vi bjudna på en jätte mysig middag på Karolinen, olika slags kött som tillagas på täljsten, till de ett rött vin.  Födrinken en karolinendrink gjord på olika bär. Senare drog vi in till årebyn. Vi gick till Bygget och sen till Dahlbom väldigt trevligt. Bygget har bästa musiken, en blandning av allt :) Ne nu ska jag kolla på film och sen sova godnatt Kram!

                       Karolinen tjejer                                                                                                          

Stugan

Kommentarer
Postat av: Freja

Minst sagt mycket trä :D Fan vad mysigt och kul. Jag vill också gå ut i Åre! Åk lite skidor för mig snart också :) Sov så gott. Puss och kram

2008-12-20 @ 23:41:14
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

ja haha Klart jag ska åka för dig, men har inte hunnit än har jobbat hela tiden :/ men han sa att det blir mycket i Januari. När skulle ni åka? puss

2008-12-21 @ 19:15:54
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0