Lyckad kväll!

Heej hur mår du idag så här efter julafton? Själv är jag så fruktansvärt trött. Vi jobbade igår till halv 11 inte så sent men jag var väldigt trött eftersom det var en tidig morgon. Efter ett glas vin gick det bättre och jag piggnade så småning om till så vi gick ut. Det blev Tottebo och en sväng på något annat ställe. Tottebo var riktigt roligt igår det var jätte mycket folk och en dj som spelade bra musik :) Jag hade en jätte lyckad julaftonskväll! Nu har jag precis slutat och ska vila ett tag senare ikväll måste jag tvätta, jätte jobbigt eller kanske jobba vet inte de än. 


Jag har blivit dålig på att dokumentera med kameran, måste bättra mig!



Nathalie  


Madde, Nattis och Jenny


Kocken och Vaktis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0