lilljul

Nu är jag hemma igen! Haha det är jätte pirrigt. Det känns precis som julafton när man var liten, känslan har inte förändrats ett dugg :) Idag träffade jag min kusin johanna vi åkte hem till hennes mamma min faster och drack te och hälsade på mina underbara småkusiner. Dom är såå gulliga och underbara! Att dom små liven har så mycket att säga :) Kim var tyvärr sjuk så han låg hemma i sängen men det blev en bra runda på stan istället, köpte ansiktsprodukter på apoteket faktist vet inte om det är bra men ska prova! Nu ska jag gå och dricka glögg! du får ha en mysig kväll! puss och kram

Kommentarer
Postat av: Freja

jag vill också vara ledig och dricka glögg och fira jul!!!! Vi måste ses innan du åker men på eftermiddagen imorgon jobbar jag :( Jobbar 9.30-19.00 imorgon..blir 19 för sent? ha så mysigt! puss

2008-12-16 @ 18:17:10
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

mys pys! jag har öppnat mina skidor nu! :) skiit snygga och sara fick en skit snygg tv! Vi är så glada här hemma julkänslan finns även fast det inte är jul. Jo men 19 funka men kanske inte kan göra något så länge men det orkar du kanske ändå inte eftersom du jobbat.. men ska vi säga en öl på texas eller? puss

2008-12-16 @ 19:40:01
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0