Läggdags

Hej hej! såå skönt att bara ligga i sängen och mysa, var precis och åt en grönsakssoppa på bageriet i byn. Jag blev så besviken, den smakade ingenting och jag som var så hungrig. Funderar på att göra en kopp te och en knäckemacka snart men det är ju det där att ta sig upp ur den mysiga sängen, det blir svårt! Igår var det en trevlig förfest hos oss sen blev det Bygget! Det var mycket dans även fast dj var sådär igår eller kan man kalla det dj, det lät bara som om han satte på en skiva och gick därifrån men men trevligt var det i alla fall. Jag tog inte en enda bild igår, vet inte varför. väldigt tråkigt för det är så roligt att kolla på dagen efter. Så nu blir det ett tråkigt inlägg med bara en massa text som Freja jämför det med, dillchips utan dill! Men imoron är det skidåkning och förhoppningsvis en massa härliga bilder från backen! Hoppas du får en mysig kväll kram!

Kommentarer
Postat av: Freja

Haha..smaklösa chips. Men ingen fara, jag gillar att läsa din text även utan bild :)

Låter riktigt skönt att bara mysa... det ska jag också göra ikväll! Men innan jag lägger mig ner ska jag bunkra upp med massa gotti :) Så jag slipper ditt dilemma! Pusspuss

2008-12-28 @ 17:47:03
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0