Ikväll blir det idol

Ikväll blir det bara ligga i sängen för min del. Jag skulle tro att det blir idol, finns inte så mycket annat att se på fredagar. Jag kom i alla fall ut två kortisar idag. På morgonen var jag med Nathalie och Alexandra på fältan och en snbbis på stan. Jag hoppas att det blir bättre imorgon :)



Åh jag måste bara visa en bild på när jag var liten som mamma precis kom in med. Alltid kanin på alla maskerader när alla andra var prinsessor skuttade jag omkring med mina strumpor på händerna :) Blir så glad när jag ser den!  


Kommentarer
Postat av: Freja

haha störtskön! Krya på dig och heja Kevin!

2008-12-05 @ 21:59:30
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötis

2008-12-16 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0