I ÅRE

Nu är vi framme. Vi har hunnit varit i årebyn och ätit pizza och nästan packat upp allt. Men jag ska ju såklart göra en liten renovering imorgon, finns lite för mycket tyg upphängt lite här och där. Soffan som Nattis sover på ikväll åker ut, vi har pratat till oss en säng till :) Våra 11 väskor blev i alla fall 10 för Nattis hade packat ner en hel väska med sommarkläder haha och kimonon som hon hade med sig från thailand åker upp på väggen så länge, Måste få in lite färg i vår lilla timmer lya! Jag avslutar skrivadet med att berätta att i åre är trä fruktansvärt inne! många träiga kramar! 

 

Kommentarer
Postat av: Freja

Haha, fin bild. Låter riktigt härligt! Hoppas resan var bra och att ni får en trevlig kväll! uppdatera snart igen :) pusspuss

2008-12-18 @ 23:29:20
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn Å

TRÄ ÄR FETT INNEEEE

2008-12-24 @ 17:33:47
Postat av: Ann Bodemark

å vad jag längtar efter dig när jag är inne på din sida Hoppas ni fär ett gott nytt år även fast ni skall jobba tänker på dig love mamma

2008-12-31 @ 12:21:59
Postat av: Linn

Jag längtar efter er också mamma men ni kommer ju om en månad eller så och det går snabbt! :) vi kommer ha det så bra så gott nytt år mammsen! pusspuss!

2008-12-31 @ 13:58:18
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0