Gott Nytt!

Godmorgon! Snart börjar vi på ett nytt år! Jag undrar vad det nya året har att erbjuda, förmodligen samma som alla andra år men det vet man aldrig! Igår blev det inhopp i servisen igen och jag slutade halv 1 och kände mig jätte trött så jag orkade inte skriva något. Nu tänkte jag gå till tvättstugan och hänga upp mina kläder, äta en härlig frukost, kanske blir det voffler idag.:) Klockan 3 börjar jag jobba då ska vi smaka av nyårsmenyn och börja duka upp, det blir nog mycket folk ikväll. Klockan 12 ska vi försöka få ut alla och snabbt röja av så att vi själva också kan fira nyår! Ne men nu ska jag ut i snöstormen, mitt stora delemma för ikväll är om jag kan ha på mig min nyårsklänning och mina fina högklackade
skor eller om både jag, klänningen och skorna blåser iväg!    

Jag hoppas att du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0