Fredag!

Hej! Idag är det ju fredag, det är skönt för er som har jobbat hela veckan och ska vara lediga i helgen. Jag måste tyvärr klaga igen men min sjukdom går inte över nu har jag fått jätte ont i magen, det känns som ett knivhugg då och då, det är för jävligt! Jag som hade tänkt mig en jätte mysig dag på stan. Jag tänkte köpa ett par skor och hälsa på Freja och sen senare ikväll gå hem till Alice och dricka några glas vin. Hon har precis flyttat så jag är jätte sugen på att se hennes lägenhet. Jag ska få hjälpa henne att inreda. Ska bli skit kul!
Men men det kanske går över snart hoppas de! Nu tänkte jag titta på några av sex and the city avsnitten för det är bara skit på tvn så här dags.

Ha det bra så länge och håll tummarna för att jag blir frisk! ;) kramar
 


Kommentarer
Postat av: Freja

Stackare! Krya på dig med sex and the city nu. Himla tråkigt att jag inte får besök idag! Då måste du komma och säga hej när du blivit frisk! deal? Kram

2008-12-05 @ 15:24:50
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

ja det gick snabbt, usch jag fick panik :S men jag kommer nån annan dag puss

2008-12-05 @ 18:52:02
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0