Film mys

Hej igen! Jag gjorde i ordning mig och så råkade jag titta ut precis innan jag skulle gå, usch vilket väder det var. Jag bestämde mig för att sätta på mig mjukiskläder igen och titta på filmen som jag fick med när jag köpte plaza kvinna, nära och kära den var jätte bra faktist. Huvudrollen David som spelas av Bryan Greenberg var så sööt och charmig!:) Den rekomenderar jag verkligen! En riktig tjej film!  


 



Rafi, 37, ambitiös yrkeskvinna från Upper East Side i New York, och David 23, ung man med konstnärsdrömmar förälskar sig i varandra. När Rafi berättar för sin terapeut om sin nya kärlek, blir hon först uppmuntrad att gå vidare och bejaka detta, och under sessionerna får hon ge detaljerade beskrivningar av deras samliv. Men sedan upptäcker terapeuten att det är hennes egen son det handlar om.




Nu tänkte jag kolla lite lägenheter
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Freja

Det positiva med dåligt väder -att man får vara inne helt utan dåligt samvete!! Plaza Kvinna? Kärringtidning tänker jag. Men har aldrig provat, är den bra? :) Står det om inredning i den?

2008-12-09 @ 16:42:57
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Freja

Har förresten sett filmen. Tyckte också den var bra, smågullig.

2008-12-09 @ 16:44:45
URL: http://frejanyheterna.blogg.se/
Postat av: Linn

jo det är klart! :) den jag köpte var en modetidning men den finns även inredning också , den är sådär är bara dyra grejer! :S

2008-12-10 @ 22:32:35
URL: http://linnbodemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0